به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی

صادرات پودر ژله زعفران فرمند به عراق zafaranonline

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی از طریق این سایت امکان پذیر است. فرانیز می تواند این محصول را با قیمت بسیار خوبی عرضه نماید و همچنین برای سفارشات حجم بالا تخفیفات ارزنده ای را در نظر گرفته است.

زعفران گیاهی است با میزان سن بالا در ایران که از همان ابتدا در نظر مردم یک گیاه با ارزش و منحصر به فرد ثبت شد. از این گیاه، ادویه ای می سازند که دارای قدرت رنگ دهی بسیار بالا بوده و هیچ نوع دیگری نمی تواند همانند زعفران به غذا ها رنگ و زیبایی ببخشد. طعم دهی این ادویه به قدری مورد توجه است که نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشور ها بسیاری از آشپزان در عین گرانی این ادویه، سعی بر استفاده از آن دارند. همچنین ویژگی بارز دیگر آن، عطر بسیار خوبی و عالی آن است که اگر در غذا یا دسر از آن استفاده شود، تفاوت با هنگام عدم استفاده از زعفران کاملا مشهود خواهد بود.

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی

پودر ساقه زعفران یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین هاست. این محصول نیز در خانواده زعفران قرار می گیرد و بسیاری سعی بر بهره وری از آن دارند. خیلی از مردم با خرید یک چنین محصولی، غذا ها و دسر هایی فوق العاده را آماده می کنند که هم خود و هم خانواده شان را به میل نمودن وعده غذایی مشتاق می سازند. در حال حاضر در بازار نیز از آن به فروش می رسد و در واقع یکی از انتخاب های تاجران می باشد.

تاجران نیز می توانند این محصول را از طریق یکسری تامین کننده خریداری کنند. تامین کننده هایی که قیمت خوبی را پیشنهاد می دهند و محصول اصلی و باکیفیت را در اختیار افراد قرار می دهند. در حال حاضر پودر ساقه زعفران توسط فرانیز به فروش می رسد. فرانیز یکی از عرضه کننده های حجم های عمده است و برای تاجران و شرکت های پخش از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی

چرا که لیست قیمت پیشنهادی اش با کارخانه تولیدی برابری می کند و ارتباطات گسترده ای با عوامل شرکت های ساخت فرآورده های مختلف دارد. به همین جهت می تواند پودر ساقه زعفران بسته بندی و فله ای را به طور مستقیم از محل تولید به مقصد مشتریان ارسال کند و هیچ واسطه ای را به میان نیاورد.

قیمت پودر ساقه زعفران رستورانی

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی

آشپزان رستورانی و خانگی از خریداران اصلی محصولات زعفرانی هستند. آن ها مقادیری را خریداری می کنند و سپس از طریق آن ها به پخت غذا ها و دسر هایی می پردازند که هم مزه بسیار خوبی دارند و هم برای سلامت بدن افراد مفید است.

کسانی که در آشپزخانه های هتل ها، کترینگ ها و غیره نیز مشغول به فعالیت هستند هم قطعا به این چنین محصولاتی نیاز پیدا می کنند چرا که به وسیله آن می توانند غذا های خوشمزه ای را تدارک ببینند و خیلی ها را راضی نگهدارند. قیمت پودر ساقه زعفران به طور کلی بسیار مقرون به صرفه است و اگر آن را مورد مقایسه با قیمت های موجود در بازار دیگر کشور ها قرار بدهیم، به یقین خواهیم رسید.

خرید پودر ساقه زعفران با عطر عالی

علاوه بر آن، تاجران و شرکت های پخش می تواند این محصول را با قیمت مناسب تری هم دریافت کنند. چرا که آن ها حجم عمده ای را می خواهند و همواره خرید به این صورت هزینه های کمتری در پی دارد. همچنین لازم به ذکر است که فرانیز، قیمت پودر ساقه زعفران رستورانی را با پایین ترین حد قیمت بازار ارائه می کند. اگر تاجران و شرکت های پخش از این مجموعه خرید خود را صورت دهند، می توانند با گذاشتن سود مناسبی بر روی آن، هم بازار را به دست بگیرند و هم خودشان کسب درآمد خوبی را داشته باشند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه