به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

خرید و فروش پودر زعفران الیت فشرده با بسته بندی و جعبه های  64 گرمی به صورت عمده در سراسر کشور انجام می پذیرد. مجموعه تولیدی الیت  محصولات بی نظیر خود را با تنوع بالایی روانه بازار می نماید.

روش تولید پودر زعفران خالص

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

پودر زعفران از آسیاب کردن رشته های گل زعفران اصل و مرغوب به دست می آید که تبدیل به ذرات بسیار ریزی می شود. طبق استاندارد های ملی و جهانی به قدری باید ریز شود که 90 درصد ذرات آن از الک عبور کند. خواص پودر زعفران واقعی درست شبیه خواص زعفران اصل بوده و از عطر و طعم و قدرت رنگ دهی خوبی برخوردار می باشد. امروزه با توجه به تکنولوژی و علم برای جلوگیری از پایین آمدن کیفیت و مرغوبیت عطر زعفران از فناوری های برتر استفاده می شود که آن هم باید از فروشگاه های معتبر خریداری شود.

پودر زعفران الیت تولید شده توسط برند های معتبر و مراکز تولیدی هایی با تجربه زیاد 100% خالص و طبیعی خواهد بود و از ریشه های تمام قرمز استفاده می شود. مشتریان و خریداران باید دقت کنند که پودر زعفران الیت اصل قیمت بالاتری را خواهد داشت و اگر قیمت پایین تری را بعضی از مراکز و نمایندگی ها به فروش برسانند یقین بدانید که این محصول اصل نیست و منتظر کیفیت عالی نباشید.

پودر زعفران الیت با بسته بندی 64 گرمی

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

امروزه در کشور ما شرکت ها و برندهای معتبر فراورده های بیشماری را از زعفران تولید نموده تا بتوانند جوابگوی تمام مشتریان خود با سلیقه های متفاوت باشند. از جمله این کالاهای تولیدی پودر زعفران الیت است که در بسته بندی 64 گرمی روانه بازار شده که یکی از طعم دهنده هایی است که برای تزیین یا استفاده در هر غذایی کاربرد دارد. این محصول از بوی خوب زعفران برخوردار بوده زیرا از زعفران مرغوب و با کیفیتی در تولید آن بهره گرفته اند. پودر زعفران الیت خاصیتی همانند با زعفران دارد و طعم و رنگی متفاوت و لذیذ ایجاد می کند. این محصول در انواع خورشت ها ، خوراک و برنج مورد استفاده قرار می گیرد. در رستوران ها و غذاخوری های مدرن و معتبر برای تزیینات غذاهایشان این محصول را به کار گرفته و رضایت کافی را از خریدشان ابزار کرده اند.

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

قیمت هر محصول هم بسته به زعفرانی که استفاده می شود متغیر است. نکته قابل توجه اینجاست که برخی از مراکز فروش به خاطر اینکه گرد زعفران را جذب نمایند در هنگام تهیه پودر زعفران از مقداری پودر قند استفاده می کنند اما برندهای معتبر که در حیطه کار زعفران و فراورده های آن کار می کنند برای تهیه محصول از این روش به هیچ عنوان استفاده نمی کنند.برخی مشتریان هم رنگ غذا را با پودر زعفران  موجود در بازار اشتباه می گیرند.

بسته بندی پودر زعفران الیت

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

کارشناسان مراکز تولیدی برای افزایش ماندگاری محصول پودر زعفران الیت از بسته بندی و ظروف مخصوص و مناسب جهت نگه داری این محصول استفاده می نمایند.

بسته بندی پودر زعفران الیت به گونه ای است که هوا و رطوبت وارد نشود تا به کیفیت زعفران آسیبی نرسد. زعفرانی که به صورت پودر در آمده اگر در معرض هوا کاهش قابل ملاحظه ای در مرغوبیت وکیفیت آن ایجاد می شود. از طرف دیگر هم اگر رطوبت به زعفران برسد سبب می شود که خواص آن به سرعت از بین برود و هیچ فایده ای را برای بدن نداشته باشد. بنابراین نوع بسته بندی پودر زعفران الیت بسیار مهم بوده و دارای اهمیت بالایی است.

خرید پودر زعفران الیت فشرده با جعبه 64 گرمی

روش استفاده از پودر زعفران برای استفاده از پودر زعفران الیت کار دشواری را پیش رو ندارید. بسیار راحت و نیاز به هیچ کار خاصی برای آماده سازی و تهیه ندارد. فقط کافی است مقداری از پودر را در ظرفی بریزید و بگذارید 10 دقیقه ای دم بکشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه