به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید ویژه مایع زعفران زرپاش در بازار جهانی

زعفران یکی از محصولات تولید شده مخصوص کشورمان است که مصارف زیادی در تهیه غذا و شیرینی جات و حتی مصرف دارویی دارد. مایع زعفران نیز محصولی تولید شده از زعفران است که برای راحتی مصرف کننده با برندهای مختلف تولید می شود. برای خرید ویژه مایع زعفران زرپاش به نمایندگی های فروش آن مراجعه کنید.

خرید ویژه مایع زعفران زرپاش در بازار جهانی

خرید عمده عصاره زعفران زرپاش در کشور

خرید عمده عصاره زعفران زرپاش در کشورزعفران یک نوع ادویه و از محصولات ارزشمند کشورمان است و این محصول از کشور  ما به برخی نقاط جهان انتقال یافته اما با این حال بیشترین نیاز جهانی توسط تولید کنندگان ما تامین می شود.

از زمان های قدیم در استان خراسان کشت می شده اما امروزه تا استان اردبیل کشت این محصول گسترش یافته است. بهترین زمان برای کشت زعفران اردیبهشت و خرداد ماه است که بعد از یک سال کشت تا هفت سال می توان محصول برداشت کرد و زمان برداشت آن مهر ماه تا آبان است.

پودر فشرده شده زعفران که توسط تولید کننگان محصولات غذایی تولید می شود عصاره زعفران نام دارد که برای صرفه جویی در زمان آشپزی کردن بسیار خوب است.

فروش عصاره زعفران ایرانی در اکثر فروشگاه ها و سوپر مارکت ها انجام می شود. عصاره ی زعفران توسط شرکت های مختلف با نام و برندهای مختلفی وارد بازار می شود که عصاره زعفران زرپاش یکی از آن ها است.

فروش مایع زعفران درجه یک

فروش مایع زعفران درجه یکمایع زعفران یکی از محصولات تولید شده از زعفران و پودر زعفران است که به خاطر اینکه مصرف راحت تری دارد و نیازی نیست زعفران را دم کنید و منتظر آماده شدن آن باشید مصرف آن روز به روز در بین مردم بیشتر می شود و رواج پیدا می کند.

برای خرید مایع زعفران می توانید به فروشگاه ها مراجعه کنید که انواع زعفران مایع از برندهای مختلف در آنجا موجود می باشند خرید کنید. افشانه زعفران زرپاش یکی از برندهای معروف و مرغوب هست که با خیال راحت می توانید خرید و استفاده کنید.

مایع زعفران همان خاصیت زعفران را دارد اما به خاطر راحتی استفاده از رنگ و طعم زعفران در هنگام آشپزی تولید شده تا کار آشپز را کمی راحت کند.

فروشگاه زعفران مایع در فضای مجازی نیز وجود دارد و برخی از سایت ها به عرضه زعفران مایع از انواع برندها می پردازند اما در هنگام خرید اینترنتی باید مراقب باشید تا از فروشگاه های مجاز خرید کنید چونکه متاسفانه برخی به فروش محصولاتی با نام مایع زعفران می پردازند که رنگ های خوراکی شیمیایی در آنها استفاده شده است پس بهتر است از برندهای معتبر خرید کنید و با خیال راحت استفاده کنید.

فروشنده انواع مایع زعفران در خراسان جنوبی

فروشنده انواع مایع زعفران در خراسان جنوبیفروشنده مایع زعفران در اکثر شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ وجود دارند.

استان خراسان به خاطر اینکه بیشترین تولید زعفران در آنجا انجام می شود به مراتب صنایع تبدیلی زعفران در آنجا بیشتر خواهد بود و محصولاتی از قبیل پودر زعفران، عصاره و مایع زعفران نیز بیشتر در این استان تولید خواهد شد.

خریدار مایع زعفران معمولا رستوران ها، قنادی ها، هتل ها و … هستند که بعضی از آنها به صورت عمده خرید می کنند.

برندهای مختلفی در خراسان جنوبی به تولید و فروش مایع زعفران می پردازند که به خاطر کیفیت زعفران تولید شده در این استان از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به خاطر این کیفیت متقاضیان بسیاری در بازار دارند.

فروشگاه مایع زعفران زرپاش در بسته بندی جدید

فروشگاه مایع زعفران زرپاش در بسته بندی جدیدمایع زعفران زرپاش یکی از محصولات این برند است. این شرکت مایع زعفران خود را از زعفران قائنات (که یکی از مرغوب ترین زعفران های ایران در آنجا تولید می شود) تولید می کند و بدون هیچ افزودنی تولید و به مصرف کننده عرضه می کند.

تولید مایع زعفران زرپاش با آب استریل شده و پودر زعفران انجام می شود و بعداز مرحله دم کشیدن در تانکرها، داخل بسته بندی های مخصوص خود اضافه می شود.

قیمت مایع زعفران زرپاش با توجه به مرغوبیت زعفران مورد استفاده در تهیه ی آن قیمت بسیار مناسبی است.

عصاره مایع زعفران زرپاش یکی از محصولات و برندهای شناخته شده در کشور است که این مایع زعفران را می توانید از مراکز عرضه و فروشگاه های معتبر با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.

جدیدترین قیمت عصاره زعفران در بازار جهانی

جدیدترین قیمت عصاره زعفران در بازار جهانیزعفران علاوه بر رنگ دهی به غذا و نوشیدنی ها و خوش عطر کردن آنها فواید زیادی برای بدن انسان دارد؛ نوعی مسکن و قاعده آور است، کبد را تصفیه می کند و سرفه را از بین می برد، ضد تشنج و آرام بخش است؛ البته مواردی که گفته شد برخی از فواید زعفران است.

زعفران در خانه ها و رستوران ها برای رنگ دهی به برنج و خورشت ها و حتی طعم غذا را بسیار دلچسب می کند.

شربت زعفران نیز طرفداران خاص خود را دارد که از دیرباز در بین ایرانیان تهیه و مصرف می شده است.

چای زعفران نیز چایی بسیار خوش طعم و خوش رنگ است که برای پذیرایی از مهمان ها بسیار مناسب و خوب است.

پودر نوشیدنی زعفران نیز محصولی دیگر از زعفران است که توسط شرکت های مختلفی تولید می شود و به صورت گرم و سرد قابل استفاده است حتی می توان در کنار بستنی از آن استفاده کرد؛ در برخی از آنها از هل و برخی دیگر از طعم دهنده ها نیز استفاده می شود.

قیمت عصاره زعفران به قیمت زعفران تولید شده در آن سال و برخی دیگر از عوامل تولید بستگی دارد که علاوه بر تغییر قیمت زعفران در هر سال سایر عوامل تولید نیز تغییراتی در هر سال دارند پس نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

با توجه به میزان زعفران تولید شده و مرغوبیت زعفران که دارای چند درجه در مرغوبیت است قیمت گذاری زعفران در هر سال متفاوت خواهد بود.

کارخانجات تولید کننده مایع زعفران زرپاش در پایتخت

کارخانجات تولید کننده مایع زعفران زرپاش در پایتختهمانطور که قبلا اشاره شد مایع زعفران زرپاش یکی از بهترین مایع زعفران تولید شده در کشور است این شرکت که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند تولیدات خود را بعد از سال ها تحقیق تولید و به بازار عرضه کرده است.

همانطور که می دانید کیفیت یکی از مهم ترین عواملی است که ماندگاری و شهرت یک محصول و برند را در میان مردم به ارمغان می آورد زعفران زرپاش نیز شهرت و ماندگاری خود در بین مصرف کننده را مدیون کیفیت عالی خود است.

اگر به فروشگاه ها برای خرید مایع زعفران مراجعه کنید و از فروشنده درخواست کنید که محصول با کیفیتی برای شما معرفی کند، قطعا مایع زعفران زرپاش یکی از گزینه های پیشنهادی از طرف او خواهد بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه