به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

مایع زعفران زرپاش یکی از محصولات اصیل و محبوب ایران است که برخی تاجران آن را برای صادرات به کشور هایی چون چین، استفاده می کنند. برای تامین نوع مرغوب و ارزان آن با فرانیز تماس حاصل کنید.

چین یکی از پهناور ترین کشور های جهان است و جمعیت بسیار بالایی هم دارد. در منطقه شرق اروپا قرار داشته و از لحاظ آب و هوایی نیز کیفیت مطلوبی دارد. تمدن های بسیار قدیمی در این کشور وجود دارد که نشان می دهد مردم در گذشته به چه فعالیت هایی مشغول بوده اند و ابزار و وسایل آن ها نیز چطور بوده است. از اقتصاد این کشور هم اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید گفت که در جایگاه رفیعی قرار داشته و تاجران زیادی را داراست که به کار خرید و فروش محصولات مختلف می پردازند.

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

ایران یکی از مهم ترین کشور های خاورمیانه است و در منطقه جنوب غربی آسیا واقع شده است. این کشور دارای آب و هوای متنوعی است که سبب می شود تا محصولات باغی و کشاورزی مختلفی توسط کشاورزان کاشته و پرورش داده شود. زعفران یکی از اصلی ترین محصولات ایران است و ادویه ای است که قیمت بالایی داشته و می تواند در عرصه جهانی نیز خوش بدرخشد. از زعفران در کشور ایران فرآورده های مختلفی می سازند که کاملا بهداشتی بوده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. مایع زعفران زرپاش یکی از معروف ترین ها در این زمینه است که توسط تجار مختلف در حال عرضه و فروش است.

صادرات مایع زعفران زرپاش بهتر است یا فله ای

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

از آنجایی که زعفران ادویه ای گران قیمت و با ارزش است که ویژگی ها و خواص متنوعی دارد. سالانه به میزان زیادی تولید می شود و در این مسیر به بزرگترین تولید کننده زعفران جهان بدل گشته است. دیگر کشور ها نیز برای بهره وری از آن درخواست این ادویه را داشته و می خواهند که از آن برای کسب و کارشان بهره ببرند.

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

متاسفانه حجم زیادی در حدود 80 درصد از صادرات زعفران ایران مختص به زعفران فله ای و خام است که به اقتصاد کشور لطمه می زند. از آن جهت که دیگر کشور ها ماده اولیه تولیدات و فرآورده های زعفرانیشان تامین شده و محصولات متنوعی را وارد بازار جهانی می کنند. نام ایران هم بر روی آن ها حک نشده و به همین علت کاملا به سود کشور های دیگر و به ضرر ما تمام می شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید فرآورده های زعفرانی چون مایع زعفران زرپاش را به دیگران عرضه نمود و به این ترتیب کمک زیادی به این مسئله رسانده اید. کشور های مختلف نیز خواستار آن هستند چرا که کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته و قیمت مناسبی هم دارد.

صادرات مایع زعفران زرپاش به کشور چین

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

همان طور که گفته شد این کشور درون خود تعداد زیادی جمعیت داشته و به همین علت افرادی پیدا می شوند که به مصرف نمودن ادویه ای چون زعفران مشتاق باشند. اگر تاجری ایرانی با نمایندگان فروش چینی ارتباط داشته باشد و قصد کند که زعفران ایرانی را به آن بفروشد، بهتر است که از مایع زعفران زرپاش استفاده نماید. این محصول به علت قیمت مناسب و کیفیت خوبی که داراست، می تواند مشتریان را راضی نگهداشته و فروش آن بالا بگیرد.

خرید مایع زعفران زرپاش برای صادرات به کشور چین

کسانی که برای صادرات این محصول به چین یا دیگر کشور ها علاقمند بوده و می خواهد این محصول را خرید و فروش نمایند، بهتر است که همین حالا با نمایندگان فروش فرانیز صحبت نموده و در خصوص تجارت مایع زعفران زرپاش، هماهنگی های لازمه را صورت دهند. این شرکت نیز با ارائه خدماتی رایگان به گرفتن تصمیمات یک خریدار، کمک شایانی می رساند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه