به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید شربت جلاب زعفران سنتی

شربت جلاب زعفران دارای بهترین عطر و خوشمزه ترین طعم بوده و از مواد ارگانیک تولید شده که کیفیت طبیعی آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است و در اشکال مختلف با نرخ های متفاوتی به فروش می رسد. این شربت سنتی در بین مردم شناخته شده بوده و خرید عمده آن بسیار ارزان و باصرفه خواهد بود.

خرید شربت جلاب زعفران سنتی

شربت زعفران چه فوایدی دارد؟

شربت زعفران چه فوایدی دارد؟ فواید شربت زعفران برای افراد مبتلا به افسردگی، استرس، اضطراب و دلشوره مفید است و این شربت دارای ویتامین های A, E, C, B1, B2, B6, پتاسیم، سدیم، فیبر، کربوهیدرات، کلسیم، پروتئین، منیزیم، آهن، روی، اسید فولیک، سلنیوم و منگنز بوده است.

شربت زعفران تقویت کننده سیستم ایمنی بدن بوده و برای اعصاب، معده، قلب و کبد مفید است و برطرف کننده کم خوابی، سردرد، تنش های عصبی می باشد و به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد سرد مزاج مناسب است و در صورتی که این شربت با گلاب میل شود قوای جنسی را تقویت می کند.

شربت زعفران شفاف کننده پوست، بهبود دهنده بی نظمی قاعدگی،  شستشو کننده مثانه، کاهش دهنده درد، تقویت کننده قوای بینایی، بهبود دهنده عملکرد تنفسی، کاهش دهنده سرطان، جلوگیری کننده از آسم، قند، چربی، فشار، کاهش دهنده تومورها و کم خونی و مناسب برای زنان شیرده می باشد و برای اعصاب بسیار مفید خواهد بود. این ماده تقویت کننده مغز بوده و از بیماری آلزایمر و پارکینسون جلوگیری میکند‌ و برای پوست و مو مفید خواهد بود.

تولید بهترین شربت جلاب زعفران مخصوص تابستان

تولید بهترین شربت جلاب زعفران مخصوص تابستان کارخانه تولید شربت زعفران مخصوص تابستان فعالیت گسترده ای در بازار داشته و با استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک و به صورت کاملا بهداشتی این محصول را تولید می کند و در بسته بندی آن نیز استانداردها و در تولید آن نیز اصول بهداشتی رعایت خواهد شد.

شربت زعفرانی در اوزان مختلفی تولید شده و در اشکال متفاوتی وارد بازار می شود که بسته به تازگی و کیفیتی که دارد دارای نرخ های مختلفی است. این محصول به علت خواصی که دارد و چون طبیعی می باشد دارای خریداران زیادی است و مصرف آن نیز برای همه ی سنین توصیه می شود.

در فصول گرم تابستان این شربت بهترین گزینه برای هر قشری است و با میل نمودن آن می توان از خواص زعفران بهره مند شد‌ و با مصرف آن علاوه بر رفع تشنگی، آب بدن نیز در فصول گرم تامین می شود و در مسافرت ها و میهمانی ها برای رفع عطش نیز بهتر است این شربت را استفاده نمود و از فواید آن سود برد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه