به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید انواع عصاره زعفران در مازندران

خرید و فروش انواع عصاره زعفران در مازندران | قیمت های جدید فرآورده های زعفرانی توسط شرکت فرانیز اعلام شد.

مازندران یکی از استان های زیبای کشور عزیزمان ایران می باشد. این خطه یکی از قطب های گردشگری به حساب می آید. هر ساله میلیون ها نفر به این استان سفر می کنند. رستوران ها و سالن های پذیرایی از این فرصت استفاده می کنند. آنان غذای متنوع و خوشمزه را در دستور کار خویش دارند.

لزوم خرید عصاره زعفران در مازندران

صاحبان رستوران و هتل ها همواره به دنبال کاهش هزینه های جاری می باشند. آنان سعی می کنند کیفیت غذا کاهش نیابد. بنابراین از محصولات زعفرانی مرغوب در غذاها استفاده می کنند. یکی از این محصولات، مایع زعفران می باشد. عصاره زعفران در مازندران و سایر استان ها جای خود را پیدا کرده است. مردم همانند قبل، حوصله و وقت کافی را ندارند.

از این رو مردم محصولات آماده را استفاده می کنند. گرچه خودشان بهتر می دانند که غذای خانگی بسیار مفید تر است. عصاره یا همان مایع زعفران به صورت آماده است. سرآشپزها با رعایت دوز مصرفی، غذاهای خوشمزه ای درست می کنند.

خرید مایع زعفران با قیمت خوب

مازندرانی ها مردمانی پر تلاش هستند. عده ای از آنان با وجود مشغله های فراوان، به کار خرید و فروش انواع مایع زعفرانی نیز مشغولند. شرکت های پخش نیز می توانند برای تهیه عصاره زعفران اقدام کنند. آنان این محصول را با قیمت خوب و عالی سفارش می دهند. این کار  برایشان از سود قابل قبولی برخوردار می باشد. عصاره زعفران در مازندران از جمله کالاهای پر طرفدار است. خرید کارتنی و عمده عصاره زعفران حاشیه سود بهتری دارد.

متقاضیان می توانند برای اطلاع دقیق تر از قیمت مایع زعفران با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند. همچنین در قسمت فروشگاه محصولات انواع فرآورده های زعفرانی معرفی شده است.

انواع مایع زعفران با برندهای مختلف در بازار موجود است. برخی به اشتباه همان ابتدا خود را درگیر قیمت ها می کنند. در صورتی که شرایط فروشنده نیز حائز اهمیت است. برخی از فروشندگان تا مرحله تحویل بار، پیگیر امورات مشتریان هستند. برخی پس از تحویل به باربری دیگر پاسخگو نیستند.

خرید انواع عصاره زعفران در مازندران

مواد تشکیل دهنده رنگ های زعفرانی

در بازار انواع رنگ های خوراکی وجود دارند. تمام این رنگ ها، فواید و خواص زعفران را ندارند. مردم قبل هر خرید، بهتر است در خصوص مواد تشکیل دهنده رنگ های زعفرانی نیز سوال کنند. عموما مایع زعفران از مواد زیر تشکیل شده است:

  • بتاکاروتن
  • روغن حلال
  • خورده زعفران

بتاکاروتن چیست؟

بتاکاروتن یک ماده غذایی با خواص بی شمار است. این ماده معمولا در سبزیجات و میوه های نارنجی رنگ یافت می شود. همانند: هویچ، طالبی و زرد آلو. حتما ذهن شما به افزایش نور چشم متمرکز شد. کاملا درسته! این ماده برای چشم بسیار مفید است.

بتاکاروتن موجود در انواع مایع زعفران به خواص آن افزوده است. میزان فروش عصاره زعفران در مازندران به همین علت افزایش یافته است.

کاربردهای مایع زعفران در ایران

برخی از مشتریان فرانیز، از ما مایع و پودر زعفران باکیفیت و البته صادراتی را تقاضا می کنند. تمامی انواع عصاره های زعفرانی در این مجموعه موجود و قابل تامین می باشد. در واقع فرانیز تمام تلاش خود را برای محصولات باکیفیت و البته ایرانی به کار می گیرد.

مایع زعفران در ایران استفاده های فراوانی دارد. این کالا در موارد زیر به کار می رود:

  • کیک و کلوچه
  • ژله
  • نوشیدنی
  • حلوا
  • نقل و نبات
  • بستنی
  • انواع خورش ها
  • سالاد

خرید و فروش مایع زعفرانی

اگر می خواهید سوالات متداول در مورد این محصول را مشاهده کنید، به مطلب سوالات داغ مشتریان فرانیز مراجعه نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه