به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید اسپری زعفران مصطفوی مقدار 110 گرم

زعفران یکی از  ادویه های بی نظیر ایرانی بوده و داری خواص زیادی می باشد، که به روش های مختلفی به مصرف می رسد، به صورت دم کرده یا یا با ریختن روی یخ، که رنگی زرد مایل به قرمزی زیبایی می دهد، اما امروزه برای راحتی کار آن را به صورت اسپری مصرف می کنند.
مانند، اسپری زعفران مصطفوی که یکی از برند های معروف در تولید این محصولات می باشد.

خرید اسپری زعفران مصطفوی مقدار 110 گرم

مشخصات اسپری زعفران مصطفوی مقدار 110 گرم

مشخصات اسپری زعفران مصطفوی مقدار 110 گرم زعفران برای همه سنین مفید است و هرکسی می تواند از این ادویه استفاده کند، حل و دم کرده زعفران در آب جوش یکی از راه های تهیه زعفران برای تزیین غذا و تغییر رنگ است.
با این حال، وقتی زمان کافی نداریم، این روش گزینه خوبی نیست، اسپری زعفران مصطفوی محصولی آماده است که می توانید با پاشیدن محلول آماده زعفران روی برنج یا هر ماده غذایی دیگر آن را نوش جان کنید.

اسپری زعفران مصطفوی از ترکیب 100٪ آب آشامیدنی و زعفران ممتاز ایرانی با استفاده از مراحل زیر تولید می شود:

  • آب آشامیدنی با دستگاه تصفیه شده و پس از حذف ناخالصی های داخل آن استریل می شود.
  • مقدار مشخصی آب وارد لوله های پمپ می شود و با مقدار مشخصی از بخار گرم، دمای آب افزایش می یابد.
  • آب گرم با مقدار مشخصی از زعفران پودر شده مخلوط شده و با دستگاه مکش به مخزن اضافه می شود.
  • به منظور استشمام و استخراج رایحه و رنگ طبیعی زعفران، این ترکیب در همان حالت باقی مانده و مدت زمان مشخصی پاستوریزه شده و وارد پمپ های تزریق می شود.
  • پس از تزریق مایع به کیسه آلومینیوم، گاز به فضای بین کیسه و دیواره جعبه اضافه می شود تا عمل اسپری فعال شود، این گاز با مایع زعفران موجود در اسپری تماس پیدا نمی کند.

اما مشخصات کلی اسپری زعفران مصطفوی چیست؟

این اسپری حاوی ۱۱۰ گرم زعفران است که با وزن بسته‌ بندی یا قوطی اسپری به حدود۱7۰گرمی می شود و ابعاد آن تغریبا 19 × 5 × 5 سانتی‌ متر می باشد و حاوی زعفران درجه یک با عطر، طعم و رنگی بی نظیر می باشد.اسپری زعفران مصطفوی  110 گرمی یک گزینه مناسبی برای تزئین و رنگ آمیزی غذای شماست.

فروش اسپری زعفران مصطفوی مرغوب

فروش اسپری زعفران مصطفوی مرغوب شرکت زعفران مصطفوی، مانند بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ صنعتی، اهدافی مانند رضایت مشتری، بهبود کیفیت و کاهش قیمت را دارد.
مارک زعفران مصطفوی دائما به دنبال نوآوری، تعیین نیازها و خواسته های مشتریان و تلاش برای تولید و عرضه محصولات جدید، با کیفیت و سالم است، امروزه علاوه بر زعفران، این برند محصولاتی مانند زرشک، شکر، عسل، ادویه جات، چای و شربت را ارائه می دهد، همچنین تولید و بسته بندی می کند.
اما اگر شما جزو خریداران اسپری زعفران مرغوب هستید، می توانید برای دانستن نحوه فروش اسپری زعفران و قیمت آن به سایت های مربوطه مراجعه کنیدو

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه