به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

چگونه از طریق حراج اینترنتی سای های فرانیز بهره برده و محصولی را سفارش دهیم؟ خرید و سفارش اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری در چه صورتی شامل تخفیف می شود؟

شاید یکی از سوالات در ذهن مصرف کنندگان زعفرانی این باشد که چرا بهتر است که از محصولات و زیرمجموعه های زعفران استفاده کنیم تا خود زعفران اصلی و خشک شده؟ پاسخ به این سوال ممکن است جنبه های متفاوتی داشته باشد اما به طور کلی به شرح آن می پردازیم.

اسپری رنگ زعفران چیست

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

همان طور که می دانید از زعفران اصل و مرغوب که توسط کشاورزان عزیز ایرانی تهیه و تدارک دیده شده اند، فرآورده ها و محصولات متنوعی تولید می شود. شرکت های متعددی در سراسر ایران وجود دارند که به این حرفه مشغول بوده و همه روزه کالا هایی را وارد بازار می نمایند که در این دسته از مواد غذایی قرار می گیرند. اسپری رنگ زعفران یکی از این فرآورده هاست که توسط شرکت ها و برند های مختلفی پشتیبانی شده و توسط ایشان به بازار عرضه می شود.

اسپری و یا افشانه زعفران متشکل از قوطی ای حلبی است که درون آن خلاء ایجاد شده و در درون یک محفظه جداگانه آب و زعفران نهاده شده است. با استفاده از فشار هوا می توان زعفران داخل آن را با فشردن دکمه ی بالای قوطی به سطح دلخواه اسپری کرد. به دلیل وجود خلاء هم مواد و ترکیبات اصلی زعفرانی با هوا در تماس نبوده و دچار فساد نمی شوند.

مقایسه اسپری رنگ زعفران و زعفران خشک شده

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

همانطور که می دانید زعفران اصل و یا خشک شده دارای انواع متنوعی است و قیمت بالایی هم دارد. در بازار این محصولات به میزان زیادی خرید و فروش شده و توسط افراد مختلف به مصرف می رسد. از مصارف خانگی گرفته تا رستوران ها و شیرینی پزی ها، همه و همه از این زعفران خریداری کرده و در کار خود از آن بهره می برند. حال با توجه به اینکه فرآورده های زعفرانی چون اسپری رنگ زعفران وارد بازار شده اند، بررسی می کنیم که مزایای هر کدام چیست.

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

اسپری رنگ زعفران قیمت پایین تری نسبت به زعفران اصل دارد و بسیار به صرفه تر است. معمولا این اختلاف قیمت به علت خلوص زعفران بوده که در فرآورده های زعفرانی معمولا با آب ترکیب شده است. اما علی رغم این موضوع، اسپری رنگ زعفران به خوبی خواص زعفران را در خود حفظ کرده و توانسته است از جایگاه خوبی در بازار و میان مشتریان برخوردار باشد. به این صورت که می توان خیلی سریع تر و بی دغدغه تر از اسپری رنگ زعفران نسبت به زعفران خشک شده بهره برد و نتیجه ی مناسبی را گرفت.

تولید اسپری رنگ زعفران

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

 اسپری رنگ زعفران از ترکیب آب صد درصد آشامیدنی و زعفران درجه یک تولید می گردد. به این صورت که ابتدا آب آشامیدنی را توسط دستگاه ro تصفیه و پس از جداسازی ناخالصی ها، آن را با اشعه uv استریل می کنند و هیچ گونه عوامل آلوده کننده و بیماری زا در آن باقی نمی گذارند.

 سپس زعفران مورد استفاده در محلول اسپری را با استفاده از فناوری نانو پودر می کنند که این خود سبب افزایش سطح تماس ذرات و ترکیب شدن آن به خوبی با آب در سطح نانو می باشد و عطر و رنگ زعفران به طور کامل آزاد می گردد.

حراج اینترنتی اسپری رنگ زعفران 110 میلی لیتری

لازم به ذکر است تمام مراحل تهیه ی اسپری رنگ زعفران درخلا کامل، بدون هیچگونه ورود و خروج هوا صورت می گیرد و پس از تزریق مایع به کیسه آلومینیومی داخل قوطی اسپری رنگ زعفران گاز نیتروژن وارد می کنند که این به منظور فعال سازی عمل اسپری به فضای بین کیسه و جدار قوطی می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه