به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تولید رنگ زعفران پودری باکیفیت عالی

خرید و فروش و تولید رنگ زعفران پودری باکیفیت عالی یکی از محصولات جانبی زعفران است. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

منظور از رنگ زعفران چیست؟ این محصول را در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشور مشاهده کرده اید و اما برای چه کاری از آن استفاده می شود؟ خرید این محصول از کدام سایت و با چه قیمتی صورت می گیرد؟
رنگ زعفران از مرغوب ترین و برترین رنگ های خوراکی است که برای تهیه انواع غذا ها استفاده می شود. تولید رنگ زعفران پودری و یا مایع از مواد اولیه مرغوب صورت می گیرد و این محصول به صورت بسته بندی شده در اوزان مختلف در بازار عرضه می شود.

تولید رنگ زعفران پودری

رنگ زعفران پودری باکیفیت عالی

رنگ های خوراکی در مجموع به دو دسته مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی می شوند که البته نوع مصنوعی دارای مواد شیمیایی بوده که می تواند سلامت بدن را به خطر اندازد. اما از مرغوب ترین رنگ های طبیعی می توان به رنگ زعفران اشاره کرد و برای سلامت بدن هیچ ضرری ندارد.

تولید رنگ زعفران پودری

رنگ زعفران پودری را می توانید از تولید کنندگان زیر به صورت مستقیم خریداری کنید:

  • تولید کننده آترینا
  • تولید کننده زردبند
  • تولید کننده زردشاد
  • تولید کننده سوینچ
  • تولید کننده سی سیب
  • تولید کننده قائنات
  • تولید کننده الیت

رنگ زعفران پودری که نسبت به مایع بیش ترین میزان فروش را دارد، دارای کاربرد های وسیعی بوده است که عبارت اند از:

  •  تزیین غذا از جمله برنج
  • تهیه انواع خورشت های سنتی ایرانی
  • استفاده در رستوران ها به عنوان طعم دهنده
  • استفاده در کترینگ ها
  • استفاده در شیرینی پزی ها
  • استفاده در قنادی ها
  • استفاده در تولید کیک و شیرینی

تولید رنگ زعفران پودری

تولید رنگ زعفران پودری

تولید رنگ زعفران پودری با بهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب از سوی تولید کنندگان معروف و برتر کشور انجام می گیرد. این محصول به صورت عمده و جزئی در بازار خرید و فروش می شود و با قیمت مناسب معامله می گردد.
تولید رنگ زعفران به سه شکل زیر امکان پذیر است:

  •  پودری
  • مایع
  • اسپری

اما نوع پودری آن به دلیل داشتن کیفیت عالی و کارایی بهتر بیش ترین میزان تولید را داشته است.
از نمایندگی های فروش و تولید رنگ زعفران پودری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  نمایندگی در تبریز
  • نمایندگی در تهران
  •  نمایندگی در اصفهان
  • نمایندگی در شیراز
  • نمایندگی در مشهد

بازار خرید رنگ زعفران پودری درجه یک

رنگ زعفران پودری درجه یک را تنها از فروشندگان برتر کشور به صورت مستقیم خریداری کنید. با توجه به این که روش های خرید این محصول متنوع و متفاوت است، شما باید از میان روش ها بهترین را برگزینید.
بهترین روش خرید رنگ زعفران پودری درجه یک، استقبال از روش های اینترنتی است. این محصول از سایت های تخصصی معتبر با قیمت مناسب به فروش می رسد.

در مورد قیمت این محصول می توان گفت که انواع رنگ زعفران براساس نوع، تولید کننده، میزان خرید، کیفیت و… قیمت گذاری می شوند.
برای دریافت قیمت و همچنین خرید رنگ زعفران پودری می توانید با کارشناسان فروش سایت های مرتبط در تماس باشید.

 زعفران، طلای ظریف قرمز

تولید رنگ زعفران پودری از ریشه‌های قرمز رنگ زعفران گرفته می‌شود. پیش از آن‌که بدانید تولید رنگ زعفران پودری به چه است، بهتر است زعفران را بشناسید.

زعفران، گران‌ترین ادویه در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. نام لاتین و علمی آن Crocus sativus  است. این گل زیبا دارای سه کلاله قرمز و پرچم‌هایی زرد رنگ دارد.

زعفران که بیش از سه هزار سال کشت می‌شد، به عنوان ادویه‌ای برای افزودن طعم، رنگ و عطر به غذاهای خاورمیانه و آسیایی استفاده می‌شد.  هنوز هم در غذاهای ایرانی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

زعفران در ایران ماده‌ای درمانی در پزشکی بوده است، همچنین برای رنگرزی لباس‌های سلطنتی و حتی نخ قالیچه ایرانی مورد استفاده مردم بوده است.

علاوه بر این، رایحه قوی آن را به یک عنصر اصلی در عطرها تبدیل کرده است. زعفران که به طلای سرخ معروف است، به دلیل کشت منحصربه‌فرد و همچنین فرآیند استخراج، قیمت آن از سایر ادویه‌ها بالاتر است.

برای جمع آوری ۱ گرم زعفران باید از صبح زود، قبل از طلوع خورشید، بیش از ۲۵۰۰ گل را با دست چید.  به همین دلیل است که قیمت زعفران در حد کیلوگرم بسیار بالا خواهد بود.

منشا زعفران

زعفران برای رشد نیاز به شرایط خاصی دارد.  آب‌وهوای خشک و خنک بهترین محیط برای رشد زعفران مرغوب است.  اگرچه هنوز این موضوع که منشأ زعفران ایران است یا یونان محل بحث است.

در عین حال زعفران ایرانی در حال حاضر شناخته‌شده‌ترین زعفران موجود در بازار است. سهم ایران از بازار جهانی هم اکنون بیش از ۸۰ درصد است و زعفران ایرانی بالاترین کیفیت را دارد.

گل شکننده زعفران هم اکنون علاوه بر ایران در کشورهای هند، اسپانیا، افغانستان، مراکش و یونان هم کشت می‌شود. علاوه بر این، چند مزرعه زعفران در ایالات متحده نیز وجود دارد، اما این کشور هرگز قطب اصلی تولید زعفران نبوده است.

حقیقت این است که کیفیت زعفران تولید شده در ایران بسیار بالاتر از زعفران‌های دیگر است.  این امر به دلیل استانداردهای بالایی است که ایران در کشت گل زعفران اعمال می‌کند.  پس برای خرید یا تولید رنگ زعفران پودری، زعفران کشت شده در ایران را یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر بگیرید.

زعفران چه فوایدی دارد؟

در حالی که قیمت زعفران بالا است، ممکن است تعجب کنید که چرا یک فرد اصلا باید زعفران بخرد؟ پاسخ چندان سخت نیست. مزایای چشمگیر زعفران برای سلامتی می‌تواند قیمت گران زعفران را جبران کند. در اینجا می‌توانید چند اثر زعفران را که شما را به خرید زعفران ترغیب کند، بخوانید:

اولین فایده اثبات‌شده زعفران اثر ضدافسردگی آن است.  تحقیقات متعددی نشان داده است که مصرف روزانه مقدار معینی زعفران می‌تواند بر خلق‌وخوی افراد تأثیر بسیاری بگذارد.
آنتی‌اکسیدان‌های فعال زعفران برای پوست مفید است و سطح سروتونین را در مغز افزایش می‌دهد. بر این اساس مصرف زعفران می‌تواند نشاط و روحیه شما را در وضعیت مطلوبی قرار دهد.

پتاسیم که یکی از عناصر مهم زعفران است، بر فشار خون هم تأثیر می‌گذارد. نوشیدن زعفران با شیر یا هر نوشیدنی گرم دیگری کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد.

زعفران تاثیر مثبتی بر علائم سندرم پیش از قاعدگی دارد و باعث کاهش درد در دوران قاعدگی می شود. مطالعات اخیر نشان‌دهنده تاثیر مثبت زعفران بر درمان ناباروری است. علاوه بر این، زعفران مرغوب تأثیر مثبتی بر سلامت دستگاه گوارش دارد.

از قدیم‌الایام از گل‌های زعفران در طب سنتی هم استفاده شده است. فواید ثابت و سنتی زیادی برای زعفران ذکر شده است. در عین حال مانند هر ماده غذایی دیگری، استفاده بیش از حد از زعفران‌ می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

تولید رنگ زعفران پودری، جایگزین مناسب ریشه زعفران

اکثر افراد از زعفران برای عطر و بوی خاصی که به غذا می‌دهد، استفاده می‌کنند. تولید رنگ زعفران پودری از جانب تولیدکنندگان زعفران، می‌تواند مشکلات قیمت بالای آن را حل کند.

افرادی که در تجارت زعفران فعالیت دارند، سعی می‌کنند فرآورده‌‌ای را تولید کنند که مورداستفاده همگان قرار گیرد. زعفران پودری ترکیبی از خامه و کلاله زعفران است. این محصول با تجهیزات پیشرفته خورد و با آب ترکیب می‌شود و توزیع‌کنندگان یا برندها در  بسته‌بندی‌های متفاوت روانه بازار می‌کنند.

چگونه زعفران‌ خالص را تشخیص دهیم؟

در حین تولید رنگ زعفران پودری، امکان تقلب و افزودن سایر رنگ‌ها به آن وجود دارد. برای آن‌که شما رنگ زعفران پودری بالایی مرغوبی را داشته باشید، انتخاب برند بسیار مهم است.

در واقع در برندی که سعی دارند زعفران مرغوب تولید کند، مراحلی طی می‌شود که دیگران از آن غافل هستند. به عنوان مثال زعفران مرغوب به صورت حرفه‌ای چیده و با دست فرآوری می‌‌شود تا آسیب به حداقل برسد.

اولین نشانه بارز زعفران خالص ایرانی، رنگ قرمز تیره آن است. مرغوب ترین نوع زعفران رنگ پررنگ‌تری دارد.  علاوه بر این، برخلاف انتظار بسیاری از مردم، زعفران مرغوب طعم کمی تلخ دارد.

علاوه بر شکل و رنگ، هنگام خرید ریشه‌های اصلی زعفران باید فاکتورهای بیشتری را بررسی کنید. اندازه ریشه‌های زعفران، طول قسمت‌های قرمز رنگ و نداشتن رنگ زرد یا سفید بر کیفیت زعفران تأثیر می‌گذارد.

رعایت این موارد در تولید رنگ زعفران پودری کمتر است؛ چراکه درنهایت باید پودر شود. درخصوص زعفران‌ در نوع پوشال‌ باید درنظر گیرید که ممکن است به صورت رنگ‌شده در بازار به شما بفروشند.

با این اوصاف، ظاهر زعفران تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید.  برای مشاهده قدرت رنگ‌دهی زعفران می‌توانید یک بار از آن استفاده کنید.

اگرچه شما می‌توانید زعفران را به صورت رشته خریداری کنید و خودتان آن را آسیاب کنید، اما پودر زعفران به صورت آسیاب‌شده  وجود دارد.  زمانی که قصد خرید پودر زعفران را دارید، بیشتر مراقب باشید.

چراکه می‌توان آن را با پودر گل‌های دیگر مخلوط کرد. ما توصیه می‌کنیم، زعفران را از برندهای معتبر خریداری کنید. چراکه تشخیص زعفران با کیفیت برای همه افراد آسان نیست.

اگر توزیع‌کننده یا خرده‌فروشی هستید، برای اطمینان از این‌که زعفران را از تامین‌کنندگان مورداعتماد تهیه کنید، زعفران را تست کنید.

چرا زعفران گران است؟

همان‌طور که قبلا ذکر شد، زعفران گران‌ترین ادویه در جهان است. بخشی به دلیل هزینه بالای کار و تا حدودی به دلیل زمان محدود برداشت گل، مربوط می‌شود.

هر زعفران فقط دارای سه رشته است. در برداشت زعفران برای حفظ کیفیت، تمام مراحل با دست انجام شود. این مراحل شامل چیدن گل‌ها، جدا کردن رشته‌‌ها، خشک کردن کلاله و بسته‌بندی آن است.
علاوه بر زمان برداشت محدود که از مهرماه شروع می‌شود و تقریباً یک ماه طول می‌کشد، گل زعفران را باید در صبح زود که گل‌ها هنوز کاملا باز نشده‌اند، دست‌چین کرد تا کلاله آسیب نبیند. با این اوصاف، زعفران به عنوان ادویه آنقدرها هم که فکر می‌کنید، گران نیست.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه