به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

تولید اسپری زعفران

برای خرید مستقیم از شرکت های مختلفی که به تولید اسپری زعفران مشغول می باشند می توان از طریق همین سایت اقدام نمود و محصولی صد درصد طبیعی با بهترین قیمت موجود در بازار را تهیه کرد.

هر محصول برای تولید و ساخته شدن یکسری مراحل را باید از سر بگذراند و مرحله به مرحله در آن تغییراتی صورت بگیرد تا در آخر به فرآورده نهایی تبدیل گردد. تولید کنندگان کشور ایران با طرح ریزی مواد جدید سعی بر این دارند که به اقتصاد کشور کمک نموده و موادی را وارد عرصه جهانی نمایند که نام ایران را بالا ببرند و بر سر زبان ها بیندازد.

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

همان طور که می دانید زعفران گران ترین و یکی از محبوب ترین ادویه های جهان است و محققان و متخصصان همواره در حال طرح ریزی برای ساخت فرآورده هایی هستند که بهره وری از زعفران را به شکل های مختلفی صورت دهد. تولید اسپری زعفران نیز از زمانی آغاز گردید که جرقه آن در ذهن یکسری متخصص تغذیه و تولید فرآورده های زعفرانی زده شد و از آن زمان تا به حال شرکت های تولیدی مختلفی جهت ارائه آن مشغول به کار می باشند.

اسپری زعفران چیست

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

اسپری های مختلف برای پاشیدن و افشانه کردن یکسری مواد ساخته شدند که دقت را برای مصرف کننده بالا برده و همچنین توانایی یک دست و یکنواخت اسپری نمودن را برای فرد به ارمغان بیاورند.

برای مثال اگر به اسپری های رنگ دقت کنیم، برای رنگ پاشی به سطوح مختلف این امکان را به فرد می دهند که بسیار سریع عمل نموده و نتیجه ای عالی را به دست آورد. تولید اسپری زعفران نیز با یک همچین دلایلی صورت گرفت تا از ویژگی رنگ بخشی زعفران به خوبی استفاده نماییم.

اسپری زعفران در واقع ترکیبی از آب و زعفران است که در مراحل مختلفی وارد قوطی های فلزی شده و این توانایی را به ما می دهد تا زعفران را به سرعت و دقت بر سطوح مورد نظر چون برنج اسپری نماییم.

تولید اسپری زعفران چگونه صورت می گیرد

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

در ابتدا آب آشامیدنی و سالم را توسط یکسری دستگاه هایی چون RQ که کارشان تصفیه آن است، کاملا عاری از هرگونه ناخالصی می کنند و سپس توسط یکسری اشعه های UV آن را استریل می نمایند. به این ترتیب آبی کاملا خالص پدید می آید و آن را وارد لوله های پمپ می نمایند. در این مرحله  از تولید اسپری زعفران است که دمای آب را تا حد زیادی بالا می برند که این گرما توسط بخار داغ تامین می گردد.

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

حال در این مرحله، زعفران پودر شده را وارد آب داغ می کنند و به آن اجازه می دهند تا خوب در آب حل شود. بعد از آن که این محلول آماده شد و خوب دم کشید، این ترکیب را تا مدت زمان مشخصی درون محفظه هایی نگهداری می کنند. حال در مرحله بعدی تولید اسپری زعفران، مایع زعفران را وارد پمپ های تزریق می کنند تا به درون یکسری کیسه های آلومینیومی وارد نمایند.

گاز پیشرانه را نیز وارد فضای میان کیسه و جداره قوطی می افزایند و به این ترتیب تولید اسپری زعفران با بسته بندی و فیکس همه اجزا، به پایان می رسد. خوب است بدانید ماندگاری بالای این اسپری ها به دلیل این است که محلول آب و زعفران هیچگونه تماسی با عوامل تجزیه کننده نداشته و درون آن از هیچگونه ترکیبات شیمیایی بهره وری نشده است.

اسپری زعفران از کجا بخریم

تولید اسپری زعفران صد درصد طبیعی

برای خرید از کارخانه تولید اسپری زعفران به طور مستقیم و با نازل ترین قیمت موجود در بازار بهتر است از طریق شرکت فرانیز اقدام نموده و با برقراری ارتباطی ساده با نمایندگان فروش آن، اسپری زعفران را با هر برندی که می خواهید، تهیه نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه