به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

جهت خرید و سفارش آنلاین به صرفه ترین کالا های زعفرانی معروف نظیر چای جهان زعفران به سایت فروشگاهی ما سر بزنید و از قیمت و کیفیت مناسبی بهره مند گردید.

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

چای در ایران به طور سالانه تولید می شود و شرکت های زیادی از آن محصولات متنوعی را می سازند. خوب است بدانید که گیلان بزرگترین تولید کننده چای در کشور بوده و سالانه بیش از 30 تن چای را برداشت می نماید. این میزان تولیدی، وارد شرکت هایی می شود که از این گیاه پشتیبانی کرده و از آن محصولات بسته بندی شده تهیه می کنند. شرکت جهان زعفران با استفاده از تلفیق گیاه زعفران و چای محصولی را به بازار ارائه می کند که طعم دلپذیر، عطر دلچسب و رنگ بسیار فوق العاده ای دارد.

تولید چای جهان زعفران چگونه می باشد

چای سیاه یکی از پر استفاده ترین نوشیدنی های داغ ایرانیان بوده و از وقتی تولید آن بالا رفت، یک جایگزین بسیار مناسب برای قهوه در این کشور بدل گردید. بعضی فکر می کنند که چای سبز با چای سیاه، از دو گیاه متفاوت به دست می آید اما در واقع هر دوی آن ها از یک بوته چای تولید می شوند. علت اختلاف آن ها نیز در روش تهیه ی شان می باشد. در ایران برای تهیه چای سیاه از روش ارتدکس و یا همان روش رسمی استفاده می شود که مشخصات ظاهری آن برگ های بلند و کشیده همچنین در هم پیچیده می باشد.

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

چای جهان زعفران از این چای تولید می شود و کاملا ایرانی و سالم می باشد. برای اولین مرحله پس از برداشت این گیاه آن را با استفاده از ورقه هایی به نام ورقه های نقاله وارد یکسری محفظه های بزرگ می کنند که در این محفظه ها عمل پلاسیده شدن برگ ها سریع تر صورت گیرد. برای این کار در یک بازه زمانی مشخص به آن باد گرم و سرد می رسانند و درصد آب موجود در برگ های چای بسیار پایین می رود.

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

در مرحله بعدی تولید چای جهان زعفران این برگ های پلاس شده را وارد دستگاه هایی می کنند که کار آن ها فشار آوردن و مالش دادن این برگ هاست تا عصاره چای به طور کامل از آن خارج شود. این مرحله ممکن است بار ها تکرار شود تا به طور کامل برای تخمیر آماده گردند.

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

در مرحله تخمیر در واقع این برگه های مالش داده که هنوز به رنگ سبز هستند را ساعاتی در معرض هوا قرار می دهند. واکنش های شیمیایی رخ داده و به مرور زمان نسبتا کوتاه کم کم رنگ آن از سبز به سیاه تغییر می یابد.

پس از این برای تثبیت رنگ و ترکیب چای جهان زعفران، این چای های سیاه را وارد یکسری دستگاه می کنند که کارشان گرفتن رطوبت از برگه های چای می باشد. برای مثال پس از گذشت 25 تا 30 دقیقه، چیزی حدود 5 تا 6 درصد از رطوبت آن کاسته می شود. در مرحله آخر تولید آن را از یکسری صافی ها عبور می دهند تا بلاخره چایی یک دست به ثمر آید و انواع آن را از هم جدا می نمایند.

به صرفه ترین قیمت چای جهان زعفران

حال که چای آماده است آن را به زعفران آغشته می نمایند. ترکیب چای و زعفران در کنار هم یک تصمیم فوق العاده است که شرکت چای زعفران جهان از آن بهره می برد. در این قسمت از کار باید این چای و زعفران را وارد دستگاه های بسته بندی نمایند. قابل ذکر است که تمامی این مراحل به صورت کاملا بهداشتی صورت گرفته و طبق استاندارد های بروز جهان در خط تولید قرار می گیرد. همچنین در نگهداری و ثابت ماندن خواص آن بسیار کوشا هستند تا از کیفیت و مرغوبیت آن کاسته نشود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه