به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

ارزانترین فروشگاه عصاره زعفران مایع در اصفهان

زعفران گیاهیست چند ساله و پیازی با طبیعت گرم و خشک که در پاییز می روید. کاربرد این گیاه اغلب به عنوان طعم دهنده به غذا می باشد اما علاوه بر این زعفران دارای خواص و ارزش غذایی و دارویی بی شماری می باشد. از جمله ی این خواص مفید برای سلامت قلب، درمان افسردگی، مفید برای بیماران دیابتی و… می باشد. مصرف این گیاه با شکل های مختلفی از جمله عصاره، پودر، اسپری و … می باشد. ارزانترین فروشگاه عصاره زعفران مایع در اصفهان وجود دارد که با کیفیت ممتاز و درجه یک به فروش می رسد.

ارزانترین فروشگاه عصاره زعفران مایع در اصفهان

خرید عصاره زعفران در بازارهای جهانی

خرید عصاره زعفران در بازارهای جهانیزعفران گیاهی با ریشه ی پیازی و غلاف قهوه ایست که در پاییز می روید. خواص این گیاه بی شمار است. اغلب به عنوان طعم دهنده و خوش رنگ کننده غذاهایی از جمله برنج، چای،خورشت و… استفاده می شود. این گیاه سرشار ویتامین ب و ث و نیز آنتی اکسیدان ها و پتاسیم می باشد.

امروزه زعفران در بسته بندی های متفاوتی در بازار موجود می باشد .مانند عصاره، اسپری و پودر. به چند مورد از کاربرد این گیاه بی نظیر اشاره می کنیم:

  • در مجالس و رستوران ها به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده روی برنج مصرف می شود.
  • در خوراک مرغ برای خوش طعم کردن آن ریخته می شود.
  • مصرف در چای به عنوان چای زعفران 
  • استفاده در تولید نبات به عنوان نبات زعفرانی
  • در انواع شیرینی، بستنی، دسر و کیک کاربرد دارد و…

خرید عصاره زعفران در بازارهای جهانی کیفیت و قیمت های متفاوتی عرضه می شود. بازار زعفران ارزان این محصول را با قیمتی ویژه و کیفیت بالا به فروش می رساند.

فروش بهترین عصاره زعفران در بازار ایران

فروش بهترین عصاره زعفران در بازار ایرانزعفران دارای ارزش غذایی و دارویی بی شماریست و در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر است. به چند مورد از خداص بی نظیر این محصول می پردازیم:

  • تقویت و مفید در سلامت قلب به علت داشتن پتاسیم فراوان
  • کمک به نوسازی سلول ها و جلوگیری از فرسایش آن ها
  • حاوی آنتی اکسیدان بالا و مفید در درمان و پیشگیری از سرطان
  • مفید برای بیماران دیابتی 
  • تسهیل کننده ی زایمان و یا عمل سقط 
  • خون ساز و غنی از آهن
  • تنظیم کننده کلسترول بدن و از بین بردن چربی های مضر
  • درمان افسردگی و تقویت اعصاب
  • مسکن و درمان انواع دردها
  • غنی از ویتامین ث یا آسکوربیک اسید و ویتامین ب
  • تقویت عمومی بدن و …

این گیاه بی نظیر در مناطق نیمه گرم رشد خوبی دارد و در برابر سرما مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. کاشت این محصول در مناطق کوهستانی و سردسیر به فراوانی انجام می گیرد. البته زعفران در اغلب مناطق رشد می کند اما کیفیت متفاوتی دارد. فروش عصاره زعفران در بازار ایران با کیفیت ممتاز و قیمت ویژه انجام می شود.

فروشگاه افشانه زعفران در تهران

فروشگاه افشانه زعفران در تهراندر انتخاب زعفران رعایت چند نکته ضروری است. خرید این محصول باید از یک فروشگاه معتبر باشد زیرا نمونه های تقلبی این محصول نیز در بازار موجود می باشد. نکته ی بعدی برند زعفران است. باید از یک برند با مطمئن و با کیفیت خرید کنیم. عطرو طعم زعفران می تواند در کیفیت آن موثر باشد.

این محصول در نقاط مختلف ایران کشت می شود اما منطقه ی اصلی کاشت آن نقاط نیمه گرمسیری و کوهستانی است. زعفران در برابر سرمای هوا مقاوم است. کیفیت این محصول در هر منطقه ای نمی تواند یکسان باشد. زعفرانی که در کوهستان های همدان کاشت می شود کیفیت درجه یک و عالی دارد. 

فروشگاه افشانه زعفران در تهران دارای انواع برندهای این محصول با کیفیت ممتاز می باشد. برای خرید این محصول با تخفیف ویژه به فروشگاه آنلاین زعفران مراجعه کنید و آن با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت عصاره زعفران با ارزش افزوده ۹ درصد

قیمت عصاره زعفران با ارزش افزوده ۹ درصدزعفران یک گیاه بی نظیر است که به علت طرفداران زیادی که دارد کاشت آن هرساله رو به افزایش است. این گیاه خوش عطر کاربرد زیادی در آشپزی دارد و در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای دارد. قاعده آور است و برای خانم ها بسیار مفید می باشد و در تنظیم عادت های ماهیانه خانم ها موثر می باشد.

زعفران به علت ویتامین ث فراوان سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و برای کسانی که با ضعف عمومی و سستی بدن مواجه هستند بسیار مفید می باشد. شربت زعفران همراه با تخم شربتی در تابستان یک نوشیدنی پرطرفدار و عالی برای رفع تشنگی می باشد.

عصاره زعفران یکی از پرمصرف ترین فرآورده ی این گیاه خوش عطر است. شرکت عصاره زعفران با تولید این محصول با کیفیت بالا به روش ارگانیک و بدون هیچ ماده ی رنگی شیمیایی، جزو یکی از پرفروش ترین محصولات زعفران در کشور محسوب می شود.

فروشنده عصاره زعفران صادراتی

فروشنده عصاره زعفران صادراتیزعفران وزن سبکی دارد به همین دلیل فرآورده های این گیاه، برای مصارف خانگی اغلب در بسته های چند گرمی و یا مثقال، در بازار موجود می باشد. کاشت این محصول در اغلب نقاط کشور انجام و پس از برداشت علاوه بر توزیع در داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

گل زعفران به رنگ یاسی یا بنفش می باشد. در وسط گل برگ ها پرچم و کلاله وجود دارد. علاوه بر مصرف کلاله گل برگ های آن نیز خواص فراوانی دارند. برای هر یک کیلو زعفران نیاز به هزاران گل زعفران می باشد. قیمت اسپری زعفران و یا دیگر فرآورده های این محصول در کیفیت های مختلف، متفاوت است.

فروشنده عصاره زعفران صادراتی، این محصول را به صورت مستقیم و عمده، با کیفیت بالا به مشتریان خارجی به فروش می رساند. خریدار عصاره زعفران با خرید از یک فروشگاه معتبر، زعفران اصل و درجه یک تهیه می کند.

نمایندگی عصاره زعفران درجه یک در اصفهان

نمایندگی عصاره زعفران درجه یک در اصفهاندمنوش زعفران یک نوشیدنی عالی برای تقویت اعصاب محسوب می شود. تولید عصاره زعفران توسط متخصصین برای مصارف دارویی و غذایی انجام می شود. فروشگاه زعفران اصل و مرغوب در اکثر نقاط کشور وجود دارد. اصفهان یکی از بزرگ ترین تولید کننده و توزیع کنندگان این محصول می باشد.

زعفران را باید در جای خشک و خنک و در ظرف دربسته نگهداری کرد تا عصاره ی خود را حفظ نماید. مصرف زعفران و یا عصاره ی آن در صنایع غذایی کاربرد زیادی دارد. به طور مثال در صنایع لبنیات به عنوان طعم دهنده استفاده می شود و یا در قنادی ها در پخت شیرینی مصرف زیادی دارد.

نمایندگی عصاره زعفران درجه یک در اصفهان با توزیع این محصول به سایر فروشگاه ها و شهر ها یکی از بزرگترین مرکز پخش زعفران اصل و درجه یک در کشور می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه