به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

جهت اطلاع از آخرین نرخ لحظه ای محصولات زعفرانی چون قطره زعفران لازم است تا با نمایندگان فروش فرانیز صحبت نموده و در خصوص استفاده از این محصول برای صادرات نیز اطلاعات کافی را به دست آورید.

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

همه ما می دانیم که نرخ ارز و ارزش پول چیزی است که در زمان های مختلف، دچار تغییراتی می شود. این تغییرات نیز موجب بالا رفتن و یا در بعضی از مواقع پایین آمدن قیمت اجناس و کالا های کشور می شود. وقتی مواد اولیه یک کارخانه، مراکز پرورش دام و… گران شود، بدیهی است که قیمت محصول نهایی نیز گران تر می شود و در نتیجه خیل کثیری از مردم دچار مشکل می شوند. علت بروز فقر بیشتر در جامعه ما همین است.

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

در جهت صادرات محصولات نیز قوانینی وجود دارد. برای مثال قیمت زعفران در روز های مختلف ممکن است تفاوت ‌هایی داشته باشد. کسانی که می خواهند از آن برای ارسال دیگر کشور ها بهره ببرند، بهتر است که با مشاورین این حوزه مراجعه کرده تا آن ها نیز بتوانند توضیحات لازم را در اختیارشان قرار بدهند. به این ترتیب با انواع برند ها آشنا شده و لیست قیمت آن ها را نیز دریافت خواهند نمود.

صادرات قطره زعفران باکیفیت

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

قطره زعفران یکی از زیرمجموعه‌ های زعفران است که به علت محبوبیت و کیفیت بالا در میان مردم زبانزد است و طرفدارن مختص به خودش را داراست. در خارج از کشور نیز، متقاضیانی وجود دارند که به خرید آن مشتاق می باشند و چه بهتر است که تاجران حوزه صادرات سعی کنند که قطره زعفران را به دیگر کشور ها عرضه کنند و زعفران فله را از سر بیرون نمایند.

محصولی که مرغوب و باکیفیت است، شکی در آن نیست که در زمینه صادرات خودی نشان بدهد و نام ایران را بالا برد. از آن منظر که قطره خوراکی را شرکت های بسیاری پشتیبانی نموده و در صدد بهبود آن نیز هستند، ارجحیت بالاتری پیدا می کند چرا که خریدار می تواند در این میان نیز حق انتخاب داشته باشد که از کدام شرکت تولیدی برای خرید بهره ببرد. به این ترتیب است که به اقتصاد ملی کمک شایانی می شود و تولید کنندگان نیز به علت درآمد خوب، سطح کیفیت و مرغوبیت کالا هایشان را بالاتر از آنچه که هست خواهند برد و به علت استفاده از تنکولوژی های هرچه جدید تر در زمینه تولید قطره زعفران و دیگر محصولاتشان است.

قطره زعفران چند است

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

قیمت هر یک از محصولات زعفرانی، می تواند از دغدغه های هر تاجری باشد. از آنجایی که محصولات زعفرانی مخصوصاً در جهت صادرات محصول دچار یکسری نوسانات در قیمت می باشند، همانگونه که گفته شد بهتر است با یک مشاور فعال در این زمینه صحبت کنید. شرکت فرانیز این خدمات را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد که قصد خرید قطره زعفران را در حجم های عمده دارند و می خواهند برند مورد نیازشان را خریداری نمایند.

آخرین نرخ لحظه ای قطره زعفران برای صادرات

لازم به ذکر است که قیمت قطره زعفران نسبت به زعفران اصلی و خشک شده کاملا به صرفه بوده و در درجه پایین تری قرار دارد. علت این نزول قیمت، کمبود کیفیت و یا نامرغوب بودن آن نیست بلکه به خاطر تغییراتی فیزیکی است که در زعفران ایجاد شده و درصد خلوص آن برای مثال در حجم مایع از جامد آن کمتر است. حال اگر از مبحث قیمت نیز گذر کنیم، کارایی قطره زعفران نیز بیشتر از زعفران اصلی بوده و ویژگی های زعفران را سریع تر بروز می دهد. به کسانی که می خواهند از خواص و یا رنگدهی و طعم دهی زعفران بهره بگیرند، پیشنهاد می شود تا از فرآورده ای چون قطره زعفران بهره ببرند که هم کیفیت خوبی داشته و هم ار لحاظ اقتصادی به صرفه تر عمل می کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه